Kamado Bono
Rezultatai po 8 savaičių
+267%
Lankomumas
+1752%
Pardavimai
PROBLEMA
Kamado Bono – tai ne tik aukštos kokybės ypač funkcionalūs griliai, bet ir gurmaniško gyvenimo būdo simbolis. Prekių kortelės to neatspindėjo: trūko infografikos, lifestyle nuotraukų, produktai turėjo labai skurdžius pagrindinių savybių aprašymus arba jų išvis neturėjo, nebuvo sukurtas A+ turinys. Visa tai darė įtaką rezultatams: netenkino mažas prekių kortelių peržiūrų skaičius ir beveik nevykstantys pardavimai.
SPRENDIMAS
Renkantis grilių ypač svarbios yra jo funkcijos bei komplektuojami priedai – tai išryškinome infografikoje, taip pat sukūrėme aiškius pagrindinių savybių aprašymus. Klientas turi daug kokybiškų lifestyle nuotraukų, jomis papildėme prekių korteles. Galiausiai, sukūrėme kliento stilių atitinkantį ir lankytojų dėmesį patraukiantį A+ turinį.
ŽIŪRĖTI PREKĘ
TURINIO PASLAUGŲ PLANAS
REZULTATAS