Content pricing banner.png

Kamado Bono

Rezultatai po 8 savaičių

+267%

Lankomumas

+1752%

Pardavimai

Kamado screen.png

PROBLEMA

Kamado Bono – tai ne tik aukštos kokybės ypač funkcionalūs griliai, bet ir gurmaniško gyvenimo būdo simbolis. Prekių kortelės to neatspindėjo: trūko infografikos, lifestyle nuotraukų, produktai turėjo labai skurdžius pagrindinių savybių aprašymus arba jų išvis neturėjo, nebuvo sukurtas A+ turinys. Visa tai darė įtaką rezultatams: netenkino mažas prekių kortelių peržiūrų skaičius ir beveik nevykstantys pardavimai.

SPRENDIMAS

Renkantis grilių ypač svarbios yra jo funkcijos bei komplektuojami priedai – tai išryškinome infografikoje, taip pat sukūrėme aiškius pagrindinių savybių aprašymus. Klientas turi daug kokybiškų lifestyle nuotraukų, jomis papildėme prekių korteles. Galiausiai, sukūrėme kliento stilių atitinkantį ir lankytojų dėmesį patraukiantį A+ turinį.

ŽIŪRĖTI PREKĘ

Asset 28.png

TURINIO PASLAUGŲ PLANAS

KĄ ATLIKOME?

1.

OPTIMIZUOTAS PAVADINIMAS

2.

PAPILDYTA IR PAKOREGUOTA INFOGRAFIKA

OPTIMIZUOTOS IR IŠPLĖSTOS SAVYBĖS

TEKSTINIS APRAŠYMAS PAKEISTAS Į A+ TURINĮ

REZULTATAS