My Linen Home
Rezultatai po 7 savaičių
+40%
Lankomumas
+49%
Pardavimai
PROBLEMA
Ypač estetiškas produktas iš natūralaus lino, jaukus ir malonus, pasižymintis plačia neutralių tonų spalvų gama. Prekių kortelių turinys neatskleidė pagalvių užvalkalų jaukumo, lininio audinio estetikos. A+ turinyje daug dėmesio buvo skirta ikonoms, kurios buvo nelabai aiškios, o ne patiems produktams, nors klientas turi daug kokybiškų nuotraukų.
SPRENDIMAS
Atlikome produktų pavadinimų ir svarbiausių savybių aprašymo SEO optimizaciją, akcentavome, kad produktai pagaminti EU, taip pat nurodėme, kaip produktai turi būti prižiūrimi. Tai suteikė pirkėjams aiškumo, nulėmė jų apsisprendimą pirkti. Sukūrėme A+ turinį, kuriame didžiausią dėmesį skyrėme linų natūralumui bei audinio kokybei. Panaudojome kliento turimas produktų nuotraukas, kurios sukelia emociją, išryškina patalynės estetines savybes.
ŽIŪRĖTI PREKĘ
TURINIO PASLAUGŲ PLANAS
KĄ ATLIKOME?
1.
OPTIMIZUOTAS PAVADINIMAS
2.
OPTIMIZUOTOS IR IŠPLĖSTOS SAVYBĖS
NUPIEŠTOS IKONOS, ATNAUJINTAS A+ TURINYS
REZULTATAS