Nostra
Rezultatai po 8 savaičių
+139%
Lankomumas
+177%
Pardavimai
PROBLEMA
Kliento asortimente – ypač platus skirtingų savybių pledų pasirinkimas, prekių kortelėje labai trūko pledo savybių išryškinimo, idėjų, kur jį pritaikyti, informacijos, kaip prižiūrėti, kas padėtų potencialiam pirkėjui lengviau priimti sprendimą pirkti.
SPRENDIMAS
Svarbiausias žingsnis – nupiešėme ikonas ir sukūrėme infografiką, išryškinančią svarbiausias pledo savybes, taip pat atlikome pavadinimo ir svarbiausių savybių aprašymo SEO optimizaciją. Atnaujintame A+ turinyje lankytojams davėme idėjų, kur galima naudoti pledą, kaip jį derinti skirtinguose interjeruose, dėmesį sutelkėme į pledo dydį ir tinkamumą visai šeimai. Informacijos pateikimo aiškumas ir pledo jaukumas davė teigiamą rezultatą – konversijos augimą.
ŽIŪRĖTI PREKĘ
TURINIO PASLAUGŲ PLANAS
REZULTATAS