top of page
Content pricing banner.png

Saffort

Rezultatai po 10 savaičių

+199%

Lankomumas

+1912%

Pardavimai

Saffort screen (1).png

PROBLEMA

Prekės kortelėje nebuvo jokios informacijos, padedančios potencialiam pirkėjui suprasti, koks tai produktas. Produkto paskirtis – apsaugoti turtą, todėl prekės kortelė be jokios informacijos lankytojams kėlė nepasitikėjimą. Dėl šių priežasčių, produkto pardavimai buvo ypač maži, produktas buvo nuostolingas.

SPRENDIMAS

Laikantis prekės ženklo stilistikos sukūrėme infografiką, išryškinančią svarbiausias produkto savybes, funkcionalumus. Taip pat pateikėme idėjas, kur produktą galima naudoti, kokius daiktus galima saugoti. Lankytojui tapo aiškiau, koks yra daikto dydis, kaip jis montuojamas. Taip pat sukūrėme SEO reikalavimus atitinkantį pavadinimą, pagerinantį produkto surandamumą, išryškinome penkias svarbiausias savybes. Daugiau informacijos apie produktą pateikėme aprašyme. Šiandien produktas yra lengvai randamas, o informacija yra aiški ir suprantama.

ŽIŪRĖTI PREKĘ

Asset 28.png

TURINIO PASLAUGŲ PLANAS

KĄ ATLIKOME?

1.

OPTIMIZUOTAS PAVADINIMAS

2.

SUKURTAS SVARBIAUSIŲ SAVYBIŲ APRAŠYMAS

SUKURTA INFOGRAFIKA

SUKURTAS PRODUKTO APRAŠYMAS

REZULTATAS

bottom of page